بهترین مارک برچسب رنگی بزرگ نوشته اسپری تاتو موقت زنانه دخترانه nano spirit حجم اسپری 120 میل 1402

بهترین مارک برچسب رنگی بزرگ نوشته اسپری تاتو موقت زنانه دخترانه nano spirit حجم اسپری 120 میل 1402

اسپری تاتو موقت عارضه روی پوست ایجاد نمی‌کند. البته که در قسمت‌هایی که پوست زخمشده نباید اسپری شود.

کیت تاتو چیست

 با کمک این رنگ خاص در سوئیس و الگوهای مختلف خال کوبی ، هر کس می تواند خال کوبی مورد علاقه خود را بر روی پوست خود اسپری کند. پارچه ای که برای رنگ آمیزی پوست مبتنی بر میکاپ استفاده می شود ، از نظر بالینی تست شده ، مناسب پوست است و تا سه روز دوام دارد. ارزش اصلی محصول این است که خال کوبی های حاصل واقعا واقعی به نظر می رسند ، مانند آدامس نیستند ، و همچنین احساس واقعی را از خال کوبی ایجاد می کنند (بدون رنگ آمیزی غیر طبیعی ، محو شدن ، خارش ، چسبندگی پوست)بسیاری از افراد از خال کوبی های گاه به گاه برای بازدید از ساحل ، استخر ، دیسکو ، مهمانی ، کنسرت ، کارناوال یا رویداد ورزشی استقبال می کنند. برای همه این افراد ، Tattoo-Spray (رنگ سوئیسی) راه حل ایده آل است!

 

 

اسپری تاتو موقت

 

 

Tatoo-Spray در دو نوع بسته کامل موجود است - کیت های تاتو برای آقایان و خانم ها. همچنین الگوهای جداگانه ای وجود دارد تا هر کس بتواند نقوش مورد علاقه خود را بیشتر انتخاب کند. و البته امکان خرید اینترنتی اسپری تاتو موقت لوکس بلاگ جداگانه.یکی دیگر از موارد استفاده از اسپری تاتو در صنعت تبلیغات است. شرکت ها یا آژانس های تبلیغاتی می توانند الگوهای سفارشی را با نقوش خود سفارش دهند - آرم تبلیغات ، علائم ، نشانه ها و غیره.این به عنوان محصولی برای بازاریابی و رویدادهای تبلیغاتی کاملاً منحصر به فرد است!

  

اسپری تاتو موقت نام تجاری nano spirit حجم اسپری 120 میلی لیتر  دارای خاصیت ضد آب و عدم واکنش پذیری با محلول های الکی نظیر ادکلن بدون نیاز به مهارت خاصی و در سریعترین زمان ممکن*بدون مشکل شرعی هنگام وضو *براحتی با خود اسپری پاک کنید مدت ماندگاری :2/3روز * بستگی به کیفیت طرح چاپی دارد. تاتوی سطحی و بدون نفوذ به پوست و ایجاد عوارض و آلودگی مناسب برای استفاده در آرایشگاههای زنانه و باشگاه های مردانه مناسب برای تتوی موقت برای جشن ها و مراسم ها و قرار ملاقات های دوستانه

محتویات پکیج محصول :

یک عدد اسپری نانواسپری( بزرگ ) 5 برگه ی A4 پره طرح طرز استفاده : طرح مور نظر را از رو کاغذ برش دهید محلی که میخواهید تتو بزنید را با اسپری خیس کنید و طرحو بذارین روی محلی که اسپری زدین و باکف دست ب مدت 5 ثانیه فشار دهید ... به همین راحتیو هر طرح خاصی که بخواین میتونید رو برگه a4معمولی پرینت بگیرین و تتو کنید.

 

اسپری تاتو موقت زنانه

 

 ابتدا اسپری را روی پوست تمیز بزنید، در همان حالت که پوست به وسیله ی اسپری مرطوب است طرح شابلون را از سمت تیره ی آن روی پوست قرار می دهید و 15 تا 20 ثانیه فشار می دهید. در نهایت طرح روی کاغذ بر روی پوست شما منتقل می شود. اگر محل مورد کمتر شستشو شود طرح 3 تا 4 روز روی پوست شما خواهد ماند.

 

 

اسپری تاتو موقت مردانه

 

اسپری تاتو موقت فروشگاه دقیانوس جدیدترین محصول آرایشی و بهداشتی 202 1در زمینه تاتوی موقت می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در سریعترین زمان ممکن طرح مورد نظر خود را بدون هیچگونه آلودگی و نیاز به دانش و تبحر خاص، بر روی پوست بدن خود تاتو نمائید. شما می توانید با داشتن این محصول اسپری تاتو موقت که خفن و لاکچری 1400  هر طرحی را که می خواهید بطور موقت بر روی پوست خود تاتو نمائید.محلول موجود در این اسپری به هیچ عنوان با آب ، الکل و سایر مواد شیمیایی مشابه واکنش شیمایی نمی دهد و از این رو شما می توانید بدون نگرانی آن را شستشو دهید.

 

اسپری تاتو موقت نام تجاری nano spirit حجم اسپری 120 میلی لیتر

 

نام تجاری : nano spirit
حجم اسپری : 120 میلی لیتر
اندازه : بزرگ

 

 

 

آموزش اسپری تاتو موقت

 

مخصوص برای برگرداندن پیش‌کار طرح تاتوی دائم روی پوست و یا پوست مصنوعی  برای استفاده خانمها و آقایان در مجالس و مهمانی ها مخصوص برای تاتوی سریع قبل از قرار ملاقات ها مخصوص برای باشگاه های ورزشی و تفریحی 2021

 

آموزش اسپری تاتو موقت

 

 با ما اسپری تاتو موقت را راحت در خانه یاد بگیرید و برای خودتان اسپری زن معرفی شوید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: marshalspry ? تاريخ: پنج شنبه 17 مهر 1399برچسب:اسپری تاتو موقت نام تجاری nano spirit , ? موضوع: <-CategoryName-> ?